Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна основни и биелни лагери 166 JTD 136к.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    здрасти колега,минах по същия път със моята алфа,като ми смениха лагерите ми отиде вала и блока,хем шлайфах вала.явно пича който шлайфа в пловдив на става.от там нов двигател със пълно рецеклиране .

    Comment


    • #17
      В момента ремонтираме две такива коли минали през пишман майстори и хвърлили моторите Всичко се ремонтира - както написа един колега просто трябва да се обърне подходящо внимание и да се направят ВСИЧКИ необходими измервания
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Аз за това ги накарах да разхвърлят целият двигател,ако 500лв за труд са им малко,здраве му кажи!Не да платя 1000лв за цялата процедура и след няма и 8км. .Като са станали официален представител на тези марки би трябвало човек да им има доверие,ама те и лекарите са като тях,всички майстори!

        Comment


        • #19
          Аз си спомням как преди година или две Ратола Пловдив като отвориха подаряваха чистачки ....само и само да зарибят клиенти....
          5 Ланчии зад гърба си!
          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
            Аз за това ги накарах да разхвърлят целият двигател,ако 500лв за труд са им малко,здраве му кажи!Не да платя 1000лв за цялата процедура и след няма и 8км. .Като са станали официален представител на тези марки би трябвало човек да им има доверие,ама те и лекарите са като тях,всички майстори!
            500лв труд за да свършат работата както трябва няма да стигнат Едното за сметка на другото
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Аз на едната кола и направих пълен ремонт на главата, смяна на сегменти(за щастие нямаше елипсовидно износване както очаквах) и биелни лагери и всичко + труда беше около 500лв с качествени части в малък сервиз.Човека си разбира от работата ,но тогава ми каза ,че отказва да отваря двигатели на алфа .Така и не разбрах защо?!
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Аз на едната кола и направих пълен ремонт на главата, смяна на сегменти(за щастие нямаше елипсовидно износване както очаквах) и биелни лагери и всичко + труда беше около 500лв с качествени части в малък сервиз.Човека си разбира от работата ,но тогава ми каза ,че отказва да отваря двигатели на алфа .Така и не разбрах защо?!
                Ако искаш да сметнеме ремонта на главата и частите колко струват (и то ефтини) и да ми кажеш как станаха 500лв частите с труда а?
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Не ме разбирай погрешно,не споря за цените,въпросната кола е масова и с евтини части(помня за ремонта на главата струваше 180лв-шлайфане,припасване на клапаните с паста,гумички,гарнитурите на блока, капака,колекторите и труда,след интервенцията на главата почна да гори масло и я отворихме пак за смяна на сегментите и лагерите-350лв с труда),труда нявсякъде е различен, дори в сервизи ,които са един до друг.В тези уж фирмени сервизи цените са нереално високи и не винаги качеството е на ниво.Просто има различни варианти и винаги риск къде ще оставиш колата.Между Пловдив и Пазарджик са 34 км.В Пловдив цените за труд са двойни и тройни и хората си мислят голям град, големи цени,големи майстори.Аз Алфата я карам на сервиз само в Пазарджик за сега не са ме разочаровали.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:10.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Не ме разбирай погрешно,не споря за цените,въпросната кола е масова и с евтини части(помня за ремонта на главата струваше 180лв-шлайфане,припасване на клапаните с паста,гумички,гарнитурите на блока, капака,колекторите и труда,след интервенцията на главата почна да гори масло и я отворихме пак за смяна на сегментите и лагерите-350лв с труда),труда нявсякъде е различен, дори в сервизи ,които са един до друг.В тези уж фирмени сервизи цените са нереално високи и не винаги качеството е на ниво.Просто има различни варианти и винаги риск къде ще оставиш колата.Между Пловдив и Пазарджик са 34 км.В Пловдив цените за труд са двойни и тройни и хората си мислят голям град, големи цени,големи майстори.Аз Алфата я карам на сервиз само в Пазарджик за сега не са ме разочаровали.
                    Не не те разбирам погрешно ти нещо не си наясно Начи при второто отваряне си платил гарнитура на главата, сегменти, основни и биелни лагери и труд и тва 350лв ? Айде напиши цените едно по едно да видиме кво става?

                    Щото досега 500лв - 180лв ремонт глава (тука тва е ремонта на самата глава предполагам) а гарнитурата на главата а труда за сваляне и качване? Нещо ти се губят сметките Или може би гарнитурата на главата и ремонта на главата и труда са 180лв ?
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      500лв труд за да свършат работата както трябва няма да стигнат Едното за сметка на другото
                      Тези пари бяха,за да установят ,че са лагерите!Аз ги накарах да гледат клапани,бутала да издухат магистралите на маслото,а какво са направили само те си знаят!

                      Comment


                      • #26
                        При последния двигател, който съм си ремонтирал (C20NE) преди 3 години, ситуацията бeшe следната:

                        Частите (бутала с пистонните болтове, сегменти, клапани, гумички за клапаните, основни и биелни лагери, комплект гарнитури, нови болтове за главата, феродов диск, водна помпа, ангренажен ремък) ми излязоха около 1000 лв.

                        Шлайф на колянов вал (само основните шийки) и хонинговане на цилиндри в гаража на Х. Димитър - 60 лв.

                        Ремонт на главата, (напасване на клапаните + шлайф в сервиза на Хладилника) - 70 лв.

                        Трудът си беше мое дело.

                        Според мен, няма как един качествен ремонт на двигател (части + труд) да излезе под 1000 лв.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Напълно си прав колега,с малката разлика ,че само труда е 1000 лв.
                          0887902720 166 2.4jtd20v 2005

                          Comment


                          • #28
                            Вчера отидох да си взема колата,и след 15мин.я върнах пак.От някъде или взима въздух или изпуска,чува се едно свирене след 1500 оборота,най-осезаемо се чува като е в движение,на свободна трябва да е над 2500обр. за да се чуе ясно.Дано не са ми я прецакали,е вече ще отиде за скраб!Пари не съм им давал,а и не искаха!

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                              Вчера отидох да си взема колата,и след 15мин.я върнах пак.От някъде или взима въздух или изпуска,чува се едно свирене след 1500 оборота,най-осезаемо се чува като е в движение,на свободна трябва да е над 2500обр. за да се чуе ясно.Дано не са ми я прецакали,е вече ще отиде за скраб!Пари не съм им давал,а и не искаха!
                              Е.аси неграмотниците съсипали са колата направо
                              То пък и оставаше да ти искат пари....

                              НЯМАМ ДУМИ
                              Ти му викаш ела,то ти вика недей ела...

                              Comment


                              • #30
                                Обаждат ми се и ме питат дали имам познат в сервиза кадето са ми слагали турбото!Викам им,че турбината не е виела така и те го знаят много добре,и да си търсят проблема в тях.Колата е познават много добре и знаят дали е било така,а и приемчика каза вчера,че наистина не го е чул да вие така предния път.Направо съм нервен от некъърници!Накрая ще взема да я
                                Яд ме е ,че досега толкова пари съм вложил,и един ремонт да ме съсипе,нямам думи.

                                Comment

                                Working...
                                X